fredag 19 april 2013

Hur går det?

Tackar som frågar,  bra!  I förrgår blev det lite kex,  igår bidrag från föräldrarna,  tackar,  tackar,  städning och strömavbrott.  Maken var på" "konferens" så jag roddadde juniordivisionen solo. Antal timmar med sömn inatt, ca två.  Antal personer i stora sängen, tre. Maken kom hem utan att vara utsövd! Det är ju spöstraff på det så fredagsmyset är räddat. .... Just nu kokas det febrilt potatis till potatismos. Förhoppninen är att de inte äter upp allt,  jag har en cunning plan för potatisfrallor.  Ni som undrar,  jag vet att potatis är som godis men i vår familj kör vi hfhcatsc, high fat, high carb and then some chocolate. Förresten fick jag en resa till Nice av maken förra gången han var på "konferens". Undrar vad jag får den här gången?   Han hade med sig latte och bullar men det måste han väl förstå att det inte räcker?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar