torsdag 9 maj 2013

Pizza och Privata affärer

Så här snäll var jag i lördags, alltså jättesnäll!

Ikväll var maken snäll, han sa storsint 'jag tar kidsen'. En sov och en kollade på film, VM i good parenting och jämställdhet!

Jag läser ibland Privata Affärer, not so much anymore kan jag säga! De har en tävling i varje nummer i varje nummer om att spara pengar genom energieffektivisering. Jag tävlade, pitchen var hur stor energi effektiviseringen och besparingen blir genom att jag använder 100 % av den mat vi köper. Jag vann inte. Det gjorde istället nån []#{%}^}><\$ gubbe som hade tätat fönstren!!!!!! Jag kan tala om att man spara inte i snitt 7000 kr i månaden på att täta fönster men det gör jag och jag investerar det oxå!!!! Jag kan oxå tala om för Privata affärer att snart är 40-talistgubbarna utdöda, då kommer ingen att läsa er tidning! Bara så att ni vet! Nu måste jag hitta en ny tidning, idéer någon?

1 kommentar:

  1. Tidning. Vilket årtusende lever du i?
    Milgubben

    SvaraRadera